Reklamation - Mad ud af huset - Kokkens Buffet
Reklamation Fødevare:
Der er afgrænset reklamationsret på fødevarer, da disse har en naturlig holdbarhed, og evt. reklamation skal foregå samme dag pr. telefon eller pr. mail. Går der længere tid, kan du ikke gøre dit krav gældende. Vi skal se evt. billede og have produktet retur til gennemgang såfremt dette er aktuelt. Vi forbeholder os ret til at efterlevere nye varer, så festen kan fortsætte uden større forsinkelser.
Gennemgå altid sammen med chaufføren at du har fået det rigtige antal service og varer. Undersøg om det stemmer overens med ordrebekræftelsen / fakturaen. Det er dit ansvar at gennemgå maden med chaufføren også det i termokasserne. Du skriver under på at hele ordren er gennemgået og komplet på festdagen.
Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles straks til Kokkens Buffet pr. tlf.72302005 eller mail info@kokkensbuffet.dk indenfor samme dag. Du fraskriver dig dine reklamations-rettigheder såfremt du fravælger gennemgang af maden med chaufføren. Vi refunderer købsprisen på den ret med fejl eller mangler hvis EFTERLEVERING ikke lader sig gøre. Alternativ kan vi tilbyde et afslag i prisen, hvis du ønsker at beholde produktet trods fejlen.
Din feedback hjælper os, hvis der imod forventning sker en fejl eller er der noget, som ikke er som aftalt ved levering, vi vil sørge for at få det afklaret med den rette afdeling hos kokkens Buffet, så vi kan rettet fejlen, så det ikke sker igen.
Alt dialog med vores personale, forventer vi, sker i en god konstruktiv tone.